תפריט יצירת קשר
| עוזרים לך למצוא רואה חשבון

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות היא עבודה מקיפה של ניהול החלק הפיננסי של העסק שלך. אין מדובר בסתם עבודה של מנהל חשבונות שצריך למלא כמה טפסים, אלא בעבודה יסודית שכוללת בתוכה היבטים שונים בתחום הפיננסי של העסק. בין היתר

  • ביקורת דו"חות
  • דיווחים לרשויות המס
  • עריכת דו"חות כספיים
  • עריכת דו"חות תקופתיים
  • הכנת דו"חות עבור גורמים שונים
  • הצהרת הון
  • החזרי מס לשכירים
  • ייעוץ פיננסי לניהול נכון של העסק
  • ניהול שכר העובדים
  • הפקת תלושי משכורת לעובדים
  • חשבות שכר 
  • ועוד...

כפי שניתן להתרשם מהרשימה, מדובר בעבודה הכוללת בתוכה מגוון רחב של משימות. ייתכן וחלק מהמשימות צריכות להתבצע בשוטף וחלק לא, לכן מומלץ להתייעץ עם רואה חשבון לפני כן ולהבין מה אתם מקבלים בתמורה לעבודת הנהלת החשבונות שהוא מספק עבורכם.