תפריט יצירת קשר
| עוזרים לך למצוא רואה חשבון

ניהול כספים בעסק

כאשר אתם מנהלים עסק קטן או בינוני ואינכם יכולים להרשות לעצמם להעסיק עובד שיבצע עבורכם את כל ניהול הכספים בעסק, סביר להניח שאתם צריכים רואה חשבון טוב שיעשה זאת עבורכם. ניהול כספים בעסק אינה עבודה קלה, היא כוללת הכרה מעמיקה של העסק, ניסיון רב, מקצועיות ויחסים הדוקים עם בעל העסק.

עבודת ניהול כספים בעסק צריכה להתבצע אצל רואה חשבון מיומן שיזעור לכם להרים את העסק שלכם וייעץ לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לשיפור ולהתקדמות העסק.

ניהול כספים - מה זה כולל?

עבודה של רואה חשבון בניהול כספים בעסק כוללת בין היתר

  • ייעוץ פיננסי
  • ניהול הקשר מול הבנקים וניהול המזומנים
  • בניית תקציב ובקרה שוטפת 
  • בניית תחזית ומעקב
  • דו"חות
  • ניהול גבייה
  • הכנת תכנית עסקית 
  • הנהלת חשבונות
  • שירותים נוספים לניהול הכספים של העסק בהתאם לצורך

אם אתם זקוקים לרואה חשבון טוב שיעשה זאת עבורכם, השאירו פרטים ורואה חשבון יחזור אליכם.